Re: reklamacja twardego dysku

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:27:53 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Łukasz Wesołowski"
<lukasz12_at_o2.pl> napisal mniej wiecej Fri, 7 Feb 2003 14:32:03 +0100
(o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>- Replacement products are factory-repaired units"
> ^^^^^^^^^^^^^^
>To ma być fair ? Twój dysk jest pdanięty a oni ci łaskawie przyślą
>naprawiany
>we fabryce ? I dodatkowo musisz zrobic backup i odzyskać dane. Nie
>wspominając
>ze musisz im jeszcze ten dysk dostarczyć. A teraz zeby było smieszniej
>gwarancja trwa "aż" jeden rok

Marudzisz. Jest w Krakowie sklep gdzie sie sprzedaje dyski serwisowane
jako nowe. Sam sie raz nabralem. A ostatnio znowu widzialem ze mozna u
nich kupic dyski Fujitsu MPG (!!!) opakowane w Seashell jako nowe
oczywiscie.
A serwis Seagate bardzo mi sie podoba od czasu jak wymieniali uzywane
Barracudy IV na nowe i dawali na nie 3 lata gwarancji. Tylko trzeba
bylo wymieniac po 2 i napisac ze nie dzialaja na kontrolerze RAID.
Niestety juz po promocji.

Pozdrawiam

oVo