Re: reklamacja twardego dysku

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_o2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 14:32:03 MET

> Może i tak - ale może to właśnie jest powód dla którego Fujitsu nie są
> zbyt popularnymi dyskami. Seagate na pewno nie ma limitów i myślę, że
> to właśnie jest w porządku.
A co wy na to: W przypadku gdy dysk ma bad-sektory i kwalifikuje sie do
wymiany
ale jest juz za stary zeby wymienili na taki sam Seagate daje inny ale:
(cytuje):

"REPLACEMENT PRODUCT NOTICE: Your original drive will NOT be returned to
you.

- Replacement products are factory-repaired units"
To ma być fair ? Twój dysk jest pdanięty a oni ci łaskawie przyślą
naprawiany
we fabryce ? I dodatkowo musisz zrobic backup i odzyskać dane. Nie
wspominając
ze musisz im jeszcze ten dysk dostarczyć. A teraz zeby było smieszniej
gwarancja trwa "aż" jeden rok
Jest to szczególnie denerwujące jeśli dysk padł sam z siebie a nie z pododu
ingerencji
twojej lub innych osób.