Re: Epson Stylus Color C42UX

Autor: Mateusz Papiernik (mati_at_mati.rm.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:25:37 MET

> Tylko, że po roku eksploatacji Epsony stają się niemiłosiernie głośne,
> a poza tym głowicy (z tego co się orientuje) nie można wymienić. Co do
> tanich atramentów to się zgodze. A Lexmark Z35 kosztuje 250 zeta i
> chyba jest o wiele lepszym produktem niż C42UX (prędkość,
> wyposażenie), a tusze można napełniać.

Mylisz się. Epson od BARDZO dawna jest wiodącym producentem drukarek
atrametowych wyprzedzając wszystkie leksamarki i inne gile. Nie powiem
jak jest z C45UX, ale od ponad 10 lat używam samych epsonów, i żadna
atramentówka nie dawała mi takiej jakości wydruki.

<nie, ja nie robie teraz flamewara>

--
Mati (mati_at_mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support