Re: Epson Stylus Color C42UX

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 21:44:04 MET

Lexmark przeszło od 10 lat zajmuje się drukarkami i tylko i wyłącznie
drukarkami, więc myśląc prosto musi robić niezłe drukarki żeby ludzie
kupowali je (drukarki to jedyne źródło utrzymania Lexmark-a). Fakt, że
dotychczas drogi w eksploatacji, ale to się zmienia powoli.
Nie wiem ile Epson robi drukarki i inne duperele, więc się nie wypowiem.
pzdr,
<WojtaS>
p.s. na temat wyższości jednej firmy nad drugą nie ma co gadać, tak samo jak
jednej konkretnej nawet drukarki nad inną (bo każdy widzi inne cele w
drukowaniu). Sam miałem Lexmarka Z35 przez 2 tygodnie i po tym okresie nie
chciałem go mieć-wolałem swoją HP 600, która 7,5 roku, więc..

Author Trekking Rider
Warszawa-Powiśle
GG: 1260174
E-MAIL: wdaniun_at_o2.pl