Re: skrot z HD na CD

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:34:07 MET

JaS claimed:
> Mam pytanie dotyczace nagrania plyty CD. W jednym z katalogow mam
> prezentacje w Power Point (wiem, wiem...), natomiast w katalogu glownym
> na CD ma byc skrot do tej prezentacji.
> Robie wiec skrot, przypisuje mu ikone, wgrywam prezentacje do katalogu a
> w root directory daje skrot.
>
> Calosc wgrywam na CD i ... linki w skrocie odnosi sie do lokalizacji na
> HD (D:/..../..../katalog/prezentacja).

No tak. Przecież taki właśnie skrót zrobiłeś.

> Pytanie: co zrobic zeby link w skrocie wskazywal do prezentacji na CD a
> nie na HD?

Jakiś hexedytor + dokumentacja struktury pliku .lnk

> Dzieki z gory i sorka za w sumie gowniany problem, ale .... nie daje juz
> rady :(

Windows ma mocno obsysające skróty. Nie ma także skrótów względnych.
Przynajmniej na FAT.

Ja bym raczej się zastanowił, czy na CD naprawdę brak miejsca na kopię tego
pliku. Względnie nagrał obraz RockRidge, ale wtedy tylko pod linuksem bym go
odtworzył.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)