Re: skrot z HD na CD

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:47:05 MET

> No tak. Przecież taki właśnie skrót zrobiłeś.

Ano, ale mialem nadzieje na jakaies dynamiczne przypisanie pliku
skrotowi (w koncu to skrot do TEGO pliku)
:)

> Jakiś hexedytor + dokumentacja struktury pliku .lnk

mhm, zaraz zajrze - a nuz widelec....

> Windows ma mocno obsysające skróty. Nie ma także skrótów względnych.

no wlasnie, nawet autorun ma wzgledne linkig, a taki glupi skrot nie :'(

> Ja bym raczej się zastanowił, czy na CD naprawdę brak miejsca na kopię
tego
> pliku.

Miejsca jest od groma, ale sa tam trzy rozne katalogi, w nich
prezentacje, kazda inna i dolaczona do nich muza i obrazki - w sumie
musi byc razem w folderze. Stad pomysl 3 folderow i 3 skrotow w root.

Ale thx za dobre checi - moze rzeczywiscie zajrze mu do srodka i cos sie
da zrobic :/

thx,
JaS
ps. I sorki, bo to chyba NTG