skrot z HD na CD

Autor: JaS (jacek_at_tede.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:27:08 MET

Witam.
Mam pytanie dotyczace nagrania plyty CD. W jednym z katalogow mam
prezentacje w Power Point (wiem, wiem...), natomiast w katalogu glownym
na CD ma byc skrot do tej prezentacji.
Robie wiec skrot, przypisuje mu ikone, wgrywam prezentacje do katalogu a
w root directory daje skrot.

Calosc wgrywam na CD i ... linki w skrocie odnosi sie do lokalizacji na
HD (D:/..../..../katalog/prezentacja).

Pytanie: co zrobic zeby link w skrocie wskazywal do prezentacji na CD a
nie na HD?

Dzieki z gory i sorka za w sumie gowniany problem, ale .... nie daje juz
rady :(

JaS