Re: Sterowniki do modemu na chipsecie SIS 630S

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 19:07:59 MET

"Bartek G" <bgrabowski_at_o2.pl> napisał:

> QR#$A trafia mnie jak dostaje takie głupie odpowiedzi, ktoś sobie myśli że
> odpowiedź jest taka trywialna!!.
> Nie jestem debilem by tego nie sprawdzić najpierw zanim się zapytam.
> Czy ty mądralo widzisz na stronie sisa sterowniki do tego ?? Inaczej
widzisz
> sterowniki do jakiegoś modemu????
> NIE MA, ten modem jest zintegrowany na płycie na tym chipsecie i jest to
> jakiś układ ale ja nie wiem jaki, bo jak bym wiedział to bym już znalazł
te
> sterowniki.

Glupie pytanie to i glupia odpowiedz. Uwazasz, ze ktos jest jasnowidzem.
Podales, ze plyta jest na SiS630 i jest to laptop z Celeronem. Skad niby
ktokolwiek ma wiedziec jaki chipset jest odpowiedzialny za modem na tej
plycie. Podalbys producenta, model, wtedy mozna czegos szukac, a tak
dostales odpowiedz adekwatna do pytania.

    Michu

Ps.
1/ Jak nie wiesz jaki to producent to zidentyfikuj go po FCCid. Jest kilka
stron, na ktorych mozna to sprawdzic;
2/ Zgaduje za bedzie to chipset HSP56 (ze szczegolnym naciskiem na slowo
*zgaduje*);