Re: Sterowniki do modemu na chipsecie SIS 630S

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 17:52:09 MET

> tego
>
> - Hmmmm. SiS. To pewnie na stronie Intela???
> - Nieeeeeee.
> - A moze VIA???
> - Tez nieeeee.
> - No to gdzie? Przeciez nie na stronie SiSa.
>
> Mozeby tak czasem pomyslec??? www.sis.com

QR#$A trafia mnie jak dostaje takie głupie odpowiedzi, ktoś sobie myśli że
odpowiedź jest taka trywialna!!.
Nie jestem debilem by tego nie sprawdzić najpierw zanim się zapytam.
Czy ty mądralo widzisz na stronie sisa sterowniki do tego ?? Inaczej widzisz
sterowniki do jakiegoś modemu????
NIE MA, ten modem jest zintegrowany na płycie na tym chipsecie i jest to
jakiś układ ale ja nie wiem jaki, bo jak bym wiedział to bym już znalazł te
sterowniki.
Ptrosze o poważną podpowiedź