Re: mnoznik K6

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:52:34 MET

> Witam mam taką płytkę Acer TopGun
> i w opisie jest napisane że obsługuje do 300MHz
> http://www.gs-ttf.polbox.pl/plyta.png
> ale mam wątpliwości czy aby można ustawić tymi zworkami aby działał
> procesor AMD K6 300MHz(chciałem go kupić) ?

Jezeli ta plytka nie ma napiecia 2.2V (a z opisu wynika, ze nie ma) to ten
procek moze sie mocno grzac od overvoltage'u. Dodatkowo max procesor ktory
tam wsadzisz przy tych ustawieniach to 3x75MHz czyli 225MHz. Jezeli z
nowszym BIOS'em ma wiekszy mnoznik (tak ze 4x lub wiecej) i obsluguje
napiecie 2.2V to mozesz tam wlozyc taki procesor.