mam "wizje" :P

Autor: Kisage (kisage_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 19:04:58 MET

Czy istnieje taka mozliwosc aby z kompa puscic sygnal Video na TV, majac
jednoczesnie wlaczony TV i monitor? (Cos tam mi sie obilo o uszy ze Redeony
obsluguja tzw DualView, ale moze sie myle).
I teraz drugie bardziej killerskie pytanie :) - Czy da sie aby z w/w
ustawieniem przelaczyc obraz wysylany na TV w "tlo" a na kompie robic co
innego. Po krotce: puszczam film na TV przelaczam na kompie jak gdyby na
drugi pulpit i robie cos tam sobie na kompie. Najlepiej aby to dzialalo pod
jakims Win'em...ale jesli tylko pod innym systemem cos takiego jest mozliwe
to tez dajcie znac. Please tylko mi nie mowcie NTG - bo nie ma zadnej grupy
pl.comp.fantazje :P