Re: mam "wizje" :P

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:59:38 MET

Kisage wrote:
> Czy istnieje taka mozliwosc aby z kompa puscic sygnal Video na TV,
> majac jednoczesnie wlaczony TV i monitor? (Cos tam mi sie obilo o
> uszy ze Redeony obsluguja tzw DualView, ale moze sie myle).
> I teraz drugie bardziej killerskie pytanie :) - Czy da sie aby z w/w
> ustawieniem przelaczyc obraz wysylany na TV w "tlo" a na kompie robic
> co innego. Po krotce: puszczam film na TV przelaczam na kompie jak
> gdyby na drugi pulpit i robie cos tam sobie na kompie. Najlepiej aby
> to dzialalo pod jakims Win'em...ale jesli tylko pod innym systemem
> [...]

Da sie. Możesz na prawie każdym gforcu, podzielić pulpit na 2 części, jedna
ma monitorze druga na TV. cały czas jest to ten san jeden pulpit tylko
podzielony. Na jednej części odpalasz np worda na drugiej film. Ustawiasz
okna tak aby sobie nie przeszkadzały- to wszystko. Napweno są jakieś
bardziej profesjonalne metody ale nia przychodza mi do głowy :)
ToMAsz