Re: glosniki komputerowe do pomieszczenia 18 m2 - jakie

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 18:50:12 MET

Adam Plastik wrote:

> Witam A ja mam Wlasnie taki skromniutki zestaw Creativa DTT 2200 i
> Sb Live 5.1 i jak dla mnie dzwięk jest wspaniały to samo powiedziało
> wielu znajomych co je slyszeli,

Bez przsadnego zachwytu :) Za taka cene to on nie moze byc wspanialy,
szczegolnie, ze zaden nowy zestaw gosnikow komputerowych nie jest wart
swojej ceny :/

> 5.1 Wczesniej mialem własnie taki Wspaniały Polski amplituner do tego
> nowe Altusy 140 i powiem jedno współczuje słuchu ludziom którzy
> twierdzą ze te altusy dają dobry dzwiek razem z jakims Polskim
> amplitunerem,

Wspolczuje ludziom, ktorzy uwazaja za wspanialy dziwek generowany przez
plastikowe piszczalki komputerowe :)

> jedno co slychac w takim małym pomieszczeniu to kupa
> szumu i dudnienie bo to nie mozna nazwac dobrym basem.Te altusy
> dobrze słuzą jako meble do pokoju mozna na nich kwiatki postawić. To
> takie moje zdanie na ten temat

Lepiej na glosnikach Creativa sa ladniejsze...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"