Re: glosniki komputerowe do pomieszczenia 18 m2 - jakie

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 23:17:17 MET

Witam A ja mam Wlasnie taki skromniutki zestaw Creativa DTT 2200 i Sb Live
5.1 i jak dla mnie dzwięk jest wspaniały to samo powiedziało wielu
znajomych co je slyszeli,az miło popatrzeć na dvd z dzwiekiem 5.1 Wczesniej
mialem własnie taki Wspaniały Polski amplituner do tego nowe Altusy 140 i
powiem jedno współczuje słuchu ludziom którzy twierdzą ze te altusy dają
dobry dzwiek razem z jakims Polskim amplitunerem,jedno co slychac w takim
małym pomieszczeniu to kupa szumu i dudnienie bo to nie mozna nazwac dobrym
basem.Te altusy dobrze słuzą jako meble do pokoju mozna na nich kwiatki
postawić. To takie moje zdanie na ten temat
Pozdrawiam
Adam Wilczek