Re: drukarka HP DeskJet 600 nie dziala, pomocy!!!

Autor: Flash (reverse_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 16:14:48 MET

dr_witek_at_poczta.onet.pl wrote in

> Witam,
> Ludzie pomocy, zepsuly mi sie jednoczesnie (w jeden dzien) 3 drukarki
> HP Deskjet 600 (windows 98). Przy probie wydruku wogole nie pobieraja
> kartek, natomiast pojemnik z tuszem "wedruje" w lewe skrajne polozenie
> i przez moment slychac okropny zgrzyt. Potem migaja na przemian diody.
> Aha, przy normalnym otwarciu gornej pokrywy glowica z tuszem przesuwa
> sie zbytnio w lewa strone, lecz nie we wszystkich drukarkach.

Byc moze zabrudziles taki foliowy pasek z naniesionymi na niego pionowymi
kreskami. Sluzy on do informowania drukarki o wykonanym ruchu glowicy.
A moze po prostu zachlapales czujnik fotoelektryczny w zespole glowicy,
ktory jezdzi po tym pasku.
Pasek ten znajduje sie tuz za walkiem po ktorym porusza sie glowica.
Migajace na przemian diody informuja o zablokowanym mechanizmie
przesuwu glowicy.

Z.