Re: drukarka HP DeskJet 600 nie dziala, pomocy!!!

Autor: Tomek Sz. (szymkowiak_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 22:40:43 MET

Ja zrobilem podobnie, wzialem na palec troche oliwki na palec bo strasznie
piszczala przy ruchu glowicy po metalowej prowadnicy w swojej HP 695 i
oddalem do serwisu bo zatrzymywala sie w polowie i strasznie cos tarabanilo
tak jakby zebatka gdzies przeskakiwala zaplacilem 150 zł i gosc powiedzial
ze byla prowadnica zabrudzona i ze nie mozna jej smarowac niczym oprocz
czegos tam specjalnego nasmarowal i hula ze az milo sluchac, pomijam fakt ze
ze nawet jakbym chcial ja teraz sprzedac to nie odzyskam tej kasy a moglem
sobie dolozyc troche i kupic drukare o wiele lepszych parametrach :-(