drukarka HP DeskJet 600 nie dziala, pomocy!!!

Autor: dr_witek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Feb 2003 - 13:41:54 MET

Witam,
Ludzie pomocy, zepsuly mi sie jednoczesnie (w jeden dzien) 3 drukarki HP
Deskjet 600 (windows 98). Przy probie wydruku wogole nie pobieraja kartek,
natomiast pojemnik z tuszem "wedruje" w lewe skrajne polozenie i przez moment
slychac okropny zgrzyt. Potem migaja na przemian diody. Aha, przy normalnym
otwarciu gornej pokrywy glowica z tuszem przesuwa sie zbytnio w lewa strone,
lecz nie we wszystkich drukarkach.

Wydaje mi sie ze musialem chyba cos uszkodzic bo pare dni wczesniej cos przy
nich grzebalem. Ale w sumie nic nie zrobilem - podkleilem tylko kilka nalepek w
miejscu, gdzie pobiera kartki (bo byly problemy z pobieraniem) oraz wlalem
kilka kropel oleju silikonowego na walki pobierajace kartki i mechanizm
poruszajacy glowica. Czyli nie moglem teoretycznie (tak przynajmniej sadze) nic
zepsuc, tym bardziej ze po tych czynnosciach drukarki (bylo ich w sumie 5)
drukowaly bardzo dobrze - pobieranie papieru bylo wrecz wysmienite. Nagle dzien
lub dwa pozniej chce cos wydrukowac a tu nic, a najlepsze jest to ze az 3 nie
chca drukowac i sa identyczne objawy.

Jak to naprawić??? Jak ktos mial podobny problem to apeluje o pomoc.
Baaardzo plne!!!

Dzieki z gory za podpowiedzi.

Pozdrawiam
Szwagier