Re: Wentylator do zasilacza ATX i modyfikacje zasilacza

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:30:29 MET

http://www.proline.com.pl/shop.php?proprodukt=KS9oHIVuIHkDFyEoXR1MX1gPIxMFJ1
> 4zH11YXzIAH0cBZFEMFLZ6BGt7CUjkAQZ7

tak prawde mowiac to te czujniki sa do d ... lepiej jak zasilacz ma na stale
ustalone progi przy jakim obciazeniu jak ma chodzic wentyl ...

> Acha - zamierzam pobawić się w wycinanki blaszne ;-)
> Co radzicie- wyciąć kratkę zasłaniającą wentylator, czy / i wyciąć kratkę
> zasilaczu na "wlocie" (w środku kompa)

jezeli od strony kompa zasilacz ma kratke na calej tynej sciance to lepszej
wentylacji mu tam nie trzeba ... kratke od strony wentylatora mozna wywalic