Wentylator do zasilacza ATX i modyfikacje zasilacza

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:11:50 MET

Witam!
W związku z dziwnymi hałasami dochodzącymi z zasialcza postanowiłem zmienić
wentylator (zasilacz zostaje, a nie chcę się ograniczać do smarowania).
Szukam przede wszystkim cichego wentyla, myślałem o modelach z czujnikiem
temperatury. W sklepie znalazłem model nieznanej mi w ogóle firmy Super
Silent:
http://www.proline.com.pl/shop.php?proprodukt=KS9oHIVuIHkDFyEoXR1MX1gPIxMFJ1
4zH11YXzIAH0cBZFEMFLZ6BGt7CUjkAQZ7

Może ktoś może mi polecić jakiś dobry wentylator w sensownej cenie?

Acha - zamierzam pobawić się w wycinanki blaszne ;-)
Co radzicie- wyciąć kratkę zasłaniającą wentylator, czy / i wyciąć kratkę w
zasilaczu na "wlocie" (w środku kompa)
Myślałem nad wycięciem części kratki z tyłu (żeby coś zasłaniało jednak
trochę śmigło).

Dzięki za rady,

Pozdr,
Tomac