Re: Wentylator do zasilacza ATX i modyfikacje zasilacza

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:54:15 MET

> W związku z dziwnymi hałasami dochodzącymi z zasialcza postanowiłem
zmienić
> wentylator (zasilacz zostaje, a nie chcę się ograniczać do smarowania).

to poza smarowaniem odkurz wentlator :-P
zupelnie Ciebie nie rozumiem - czesto wyczyszczenie i wlasnie nasmarowanie
lozyska daje niezle efekty - zwlaszcza jak do smarowania uzyjesz gestego
smaru np Towotu a nie czegos co zaraz scieknie z lozyska i to nadal bedzie
suche

najpierw nasmaruj i dopiero jak to nic nie da szukaj nowego wentylatora

> Co radzicie- wyciąć kratkę zasłaniającą wentylator, ...

grilla usun bez 2 zdan - polepszy sie wymiana powietrza bo nie bedzie
takiego oporu na wentylatorze, wtedy bedziesz mogl puscic wentylator na
jakies 8-9V bez szkody dla niego

pozdrawiam