Re: BIOS a HDD 60GB - pilne!!!!!

Autor: Piotr W. (nospam_at_atman.com.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:19:46 MET

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_eranet.pl> napisał w wiadomości
> Mam plyte A-Trend ATC-6220v1 na chipsecie Intela BX440 i nastepujacy
> problem: chce sobie kupic HDD 60GB ale bios widzi tylko dyski do 32GB.
> Podobno po aktualizacji biosu problem zniknie. Ale jest tak strona
> producenta chyba juz nie istnieje i nie wiem skad wziac ten bios i opis co
> sie zmienia. Czy ktos spotkal sie z takim problemem? Moze wiecie skad to
> wziac.
> pozdr...
> Marcin
> marcell21_at_interia.pl
> GG 3775658
> 608225811

Ostatnio tez mialem ten sam problem z tym ze plyta to ACT 6130v1 niestety po
updejcie
komp startuje normalnie ale niestety nie bootoje sie z dysku ani nawet z
dyskietki, pewnie wgralem nie ten BIOS albo co,
ale to wszystko dziwne bo jak byk BIOS byl do plyty 6130 wersja BIOSu
bodajze 1 11A GS i nie wiem co mam teraz zrobic czyzby plyta byla do
wymiany? Eh szkoda gadac lepiej uwazac co sie robi.

Pozdrawiam