Re: Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Tornado (NOSPAMrasrob_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 12:09:26 MET

Uzytkownik "Rafal" <rafal_at_sih.pl> napisal w wiadomosci

> Nie bardzo wiem co dalej zrobic. Cala ta sytuacja wk..wia mnie jak nie
> wiem co :( Nie dosc, ze wydalem juz 100pln na konserwacje drukarki
> (walila, trzaskala, zacinala sie itd)

Tez mam HP 690 i tez mialem walenie trzaskanie i zacinanie,
wystarczylo otworzyc dno i podociskac luzne kable przy silniku,
(wszystko gra chodzi jak burza).

Co do napelniania to nie mialem problemu.
Proponuje nie napelniac pojemnika do pelna (okolo 2/3 - 3/4)
i poczekac troche po naplnieniu, zawsze troche atramentu ucieka.
Moj napelnialem juz 5 razy i wszystko dziala.

--
Tornado - przychodzi nagle, robi co ma i odchodzi
GG: 177094