Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 07:39:08 MET

Witam
Ostatnio przegladalem cale archiwum *.pecet w poszukiwaniu informacji
o napelnieniu atramentem pojemnikow do drukarek. W koncu po lekturze
archiwum, po kilku stronach www zaczalem sam swoja "przygode" z
atramentem. Wykozystalem tu jeden z dostepnych na rynku zestawow -
komplet z uchwytem, strzykawkami itd.
Niestety, po uzupelnieniu pojemnika stwierdzam, ze to g..... nie
robota. Wszystko wyglada pieknie w instrukcji, slicznie w listach
ludzi ktorzy napelniali lecz u mnie, mimo, ze w zasadzie nie
popelnilem zadnego bledu caly czas jest cos nie tak. Najpierw lecialo
z pojemnika (dolnym otworem przy glowicy - zaworem cisnieniowym?) . Z
tym sobie poradzilem dopompowujac troche powietrza do zbiornika.
Wypchnelo nadmiar atramentu i przestalo leciec. Niestety przestalo
rowniez leciec z glowicy. Dysze sa drozne, bo proba odciagniecia
atramentu przez glowice (za pomoca strzykawki) konczy sie powodzeniem.
Jednak juz po zamontowaniu pojemnika w drukarce za chiny nie chce
drukowac. Bywalo tak, ze drukowalo np. 1/3 strony i na tym koniec.
Reszta strony pusta. Teraz po moich kombinacjach z podcisnieniem,
nadcisnieniem i innymi kombinacjami z powietrzem w zbiorniku nie leci
juz nic. Dodam, ze nic nie zaklejalem, wszystkie otwory, zawory sa
otwarte. Proba wpompowania powietrza przez zawor w gornej czesci
pojemnika skutkuje wypchnieciem atramentu przez otwor (zawor) na
spodzie pojemnika.

Nie bardzo wiem co dalej zrobic. Cala ta sytuacja wk..wia mnie jak nie
wiem co :( Nie dosc, ze wydalem juz 100pln na konserwacje drukarki
(walila, trzaskala, zacinala sie itd), 60pln na atrament, to jeszcze
okaze sie, ze w koncu bede musial albo kupic nowe pojemniki, bo z
uzupelnieniem sobie nie poradze, albo nowa drukarke (pewnie wyjdzie
niewiele drozej niz kupno kompletu pojemnikow. Ale z pewnoscia nie
bedzie to juz HP. Mam dosc kombinacji z "pompowaniem". Uzupelnialem
pojemnik w Canonie i tam nie bylo ZADNYCH problemow :(.

Czy ktos moze mi cos doradzic - jak ozywic wreszcie ten cholerny
pojemnik?

Rafal