Re: Uzupelnainie atramentu HP690C - kolejny raz.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 13:56:55 MET

>Tez mam HP 690 i tez mialem walenie trzaskanie i zacinanie,
>wystarczylo otworzyc dno i podociskac luzne kable przy silniku,
>(wszystko gra chodzi jak burza).

Tyle, ze juz mam to zrobione, zaplacone - przepadlo.

>Co do napelniania to nie mialem problemu.
>Proponuje nie napelniac pojemnika do pelna (okolo 2/3 - 3/4)
>i poczekac troche po naplnieniu, zawsze troche atramentu ucieka.
>Moj napelnialem juz 5 razy i wszystko dziala.

Chmm, tez bym tak chcial .. bez klopotu... Niestety, ze wzgledu na moj
brak doswiadczenia cos jest nie tak. Nie napelnilem pojemnika nawet w
polowie, liczac sie z tym, ze jak cos skopie , nie strace zbyt duzo
atramentu. Glupio byloby wydac 60pln tylko po to, by pobrudzic rece i
troche chusteczek higienicznych....
Mimo tego, ze pojemnik byl tylko czesciowo napelniony, nadal nie
drukuje. Zostawilem go na noc z glowicami zanurzonymi w wodzei
destylownej, zobaczymy, moze cos z niego wyplynie. Jak myslicz, co
moze byc przyczyna tego, ze atrament nie moze sie wydostac z
pojemnika? Nawet po podlozeniu husteczki higienicznej, gdzie wczesniej
w ten sposob wyciagalo nieco atramentu, teraz nic. Moze zbyt duze
podcisnienie w zbiorniku? Lecz gdy dopompuje powietrza (dolem, przez
zawor lub glowice, zaczyna cieknac z zaworu, przez chwile drukuje
(slabo) i po chwili wraca do stanu wyjsciowego.

Coz, czekam na dalsze propozycje.

Pozdrawiam
rafal