Re: nForce2 czy KT400 ?

Autor: Przemek (spam_at_spam.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 09:25:39 MET

siemka

> Zdecydowanie polecam zakup plyty na nforce2. Duza wydajnosc, obsluga
> magistrali 333, wszystkich typow DDR, doskonaly dzwiek (porownywalny z
> audigy).
Czy moglbys sie pochwalic jak masz ta plyte glowna, chodzi mi o producenta
i model.

A tak na marginesie... To jest w twojej wypowiedzi troszke nieprawdy...
A mianowicie nie wszystkie plyty glowne oparte na nForce2 maja zintegrowana
dzwiekowe ktora to wedlug ciebie doruwnuje SB Audigy. Niestety tylko
nieliczne plyty sa oparte na mostku poludniowym nForce2 MCP-T (chodzi
wlasnie o ta dodatkowa literke 'T'), a wiec nie maja APU Sound Storm, ktory
to faktycznie IMO jest lepszy od SB Live, a gorszy od SB Audigy.

ps.
polecam zapoznac sie artykulem na stronce
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/132
Jest tam opisanych kilka plyt na nForce2.

pozdro