Czary z HDD

Autor: news.tpi.pl (0roman0_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 04:17:57 MET

Witam. Mam sobie stary komputer (P100), do kturego to podlaczylem dysk 1.6
gigabajta. Zaistalowalem sobie windowskia 98 i inne pierdoly. Na drugi
dzien - czyli dzisiaj wlanczam go, a tu cisza... komunikat ze nieprawidlowy
dysk i mam go wymienic. W biosie dysk jest wykrywany prawidlowo, takze po
uruchomieniu w tabelce z podsumowaniem widnieje: " Sec.Master Disk: CHS,
Mode4, 1624MB" Czy ktos z szanownych grupowiczow wie moze co zrobic z tym
fantem ? bo siedze juz trzecia godzine nad tym i pomysly mi sie koncza.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.