Re: glosniki komputerowe do pomieszczenia 18 m2 - jakie

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 01:12:56 MET

no coz - sluch sprawa indywidualna, ja tam wole normalne "drewniane" stereo,
a nie plastikowe 5.1 - a czy dudni jak ktos przesteruje basy to i plastiki
beda trzeszczec - ja wole jednak dudnienie niz trzeszczenie - latwiej sobie
z tym poradzic - mozna np dac cegle (plyte chodnikowa) lub nasypac zwiru do
srodka na spod kolumny ;-) a zrob cos takiego z tymi pudelkami po
papierosach od CL :-P

pozdrawiam