Re: Odp: LCD i bol oczu

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 14:28:18 MET

In article <b1tf0f$10q3$1_at_arrakis.solutions.net.pl>, J wrote:

> Zastanawiam się, czy nie kupić nowego CRT...
> "dobry_monitor_CTR" - jaki konkretnie ?

Piszesz "dobry CRT", znaczy się masz duże wymagania i wiesz czego
potrzebujesz. Czyli nic innego niż Barco, a od biedy jakiś Eizo z "wyższej
półki". No bo rozumiem, że nie dopuszczasz rozjechanych rogów, jakie
widziałem we wszystkich dostępnych w sklepach monitorach, albo jajowatych
okienek, poduchy, pompowania, ostrość obrazu jest dla Ciebie istotna, i to
na całej powierzchni ekranu, a nie tylko na środku, a odświeżanie 100Hz jest
jak najbardziej wskazane, bez utraty ostrości i przy wysokiej
rozdzielczości. No i możliwość kalibracji kolorów też się przyda,
profesjonaliści nadal używają monitorów CRT głównie z uwagi na wierność
barw. Chyba nic innego niż Barco Cię nie zadowoli. Tylko te ceny, raczej
pięciocyfrowe :)

Paweł