Odp: LCD i bol oczu

Autor: J (J_at_solutions.net.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 11:41:43 MET

Użytkownik Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:1dpte55qhipqr.yqfzhpmlq42g.dlg_at_40tude.net...
> . Uwierzcie mi, mimo
> początkowych "achów" i "ochów" ten obraz wcale nie jest za dobry. Po
> dłuższym czasie (zwłaszcza na większym ekranie, np 15") następuje ból
> oczu i trudności z ostrym postrzeganiem obrazu. W tej chwili, zawsze
> kiedy mogę, korzystam z _dobrego_ monitora CRT, w domu też ma CRT - i to
> świadomy wybór, a nie "przymus ekonomiczny".
>
> Tylko mi nie chrzenić, że używm badziewnych wyświetlaczy, bo naprawdę
> widziałem już sporo matryc. I twierdzę, że LCD są świetne...do czasu...

Dokładnie. Po bliższym przyjrzeniu się różnym monitorom LCD, mój początkowy zapał
do kupna "płaszczaka" powoli się ulatnia...
Belinea to zwykła tandeta, w Samsungu gwarancja na matrycę tylko 12 mies.
a na innych modelach obraz wcale nie jest lepszy niż na moim starym CTXie..

Zastanawiam się, czy nie kupić nowego CRT...
"dobry_monitor_CTR" - jaki konkretnie ?