zwis przy odczycie cd

Autor: macabrrr (macabre_danser_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 14:55:39 MET

Wkladam plyte do cd czy nagrywarki i przy probie odczytu komp wiesza się lub
resetuje. Stalo sie to bez jakieja sensownej przyczyny, nie zmieniałem nic w
sprzecie ani konfiguracji, nic raczej nie instalowałem oprocz macromedia mx.
Odnowiłem partycję z ghosta. Przez jakiś czas było ok, a teraz resetuje się
przy kopiowaniu pliku / plikow wiekszego niz około 20MB.
Po wylaczeniu DMA jest ok, ale bardzo wolna kopiuje z plyty.
Wykluczam, że to usterka bo pod dos jest ok no i narywarka i cd padlyby
jednoczesnie ?
Przez 2 lata było ok. Zmiana sterownikow VIA nic nie zmienia a za pierwszym
razem gdy sie to stalo myslalem ze to wlasnie przez 4in1 bo wieszalo sie
przy ich instalacji nawet z twardziela.
Help !!!
cd to LG 52x, CDRW LG 8x4x32, plyta glowna ecs k7vza