Re: Prosze wytlumaczcie mi to (partycje)

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 07:26:20 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns931A16FFC81Csilvermango2pl_at_193.110.122.83

> Topic jest niezgodny z tematyka grupy wiec nie widze powodu podowania
> czegokolwiek "na tacy".

Może nie o to chodzi?, może nikt nie wie jak pomóc?.
Myslałem, że to jest tak - "Partycja/HDD/ PeCet?, ale
skoro partycje nie są w "PeCecie" to faktycznie "NTG".
Druga sprawa, jeśli ktoś koniecznie chce zaistnieć
na grupie, a że z braku wiadomości w danym temacie
napisze "NTG" czyli daje konkretną odpowiedź, to
niech także skieruje na *konkretną* i *właściwą*
grupę. No chyba, że i tego nie wie.

--
Andy_K.
"UE?, przecież Stalin też mówił o europie bez granic!."