Re: Prosze wytlumaczcie mi to (partycje)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 00:08:41 MET

Lukasz Jakubowski wrote:

> Ten pierwszy (kawal z broda)

To nie jest "kawal z broda" tylko oficjalna strona NTG p.c.p. Zapoznaj sie
z nia oraz z temtyka grupy, ktora znajdziesz na oficjalnej stronie
www.pecet.w.pl

> czy ten drugi (o partycjach jakos nic tam niema)? Jak juz sie
> popisujesz wiedza o istnieniu google, podaj od razu cale query...

Topic jest niezgodny z tematyka grupy wiec nie widze powodu podowania
czegokolwiek "na tacy".

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"