Re: Prosze wytlumaczcie mi to (partycje)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 10:07:04 MET

Andrzej wrote:

> Może nie o to chodzi?, może nikt nie wie jak pomóc?.
> Myslałem, że to jest tak - "Partycja/HDD/ PeCet?,

Bledne zalozenia, idac tym tropem moglibys tu rozmawiac na parkatycznie
kazdy temat zwiazany z komputerami. Partycje to czesc logiczna dysku i sa
scisle zwiazane z systemami operacyjnymi. Przeczytaj opis tematyki grupy
na www.pecet.w.pl to sie dowiesz dlaczego NTG.

Wejdz do cholery na www.nietagrupa.prv.pl , pomysl i nie sil sie na glupie
zlosliwosci...

--