Re: update biosu BH6

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 02:07:11 MET

Dikol napisał:

>Witam.
>Mam nastepujacy problem: Nie moge zaktualizowac biosu mojej plyty glownej
>Abit BH6 v.1.02
>Otrzymuje komunikat: Unknown Flash Type
>Odpowiedz na moje pytanie znalazlem na stronie Abita w dziale FAQ:

interesuje cie, czy pojemnosc EEPROMA jest taka sama jak objetosc
pliku; pojemnosc kosci badasz albo w katalogu idac po oznaczeniu kosci
/to co podales/, albo idac po tym co podaja programy typu SiSoft
Sandra;

jesli jest taka sama, to mozna sflaszowac; jesli program awdflash
podaje ze nie zna ukladu EEPROM to mozesz:

a) poszukac na sieci aktualniejszej wersji AWDFLASHA;
b) olac to co on wypisuje i odpalic z /force

sproboj sciagnac z kosci aktualny bios; plik powinien miec taka sama
objetosc jak plik sciagniety z sieci; poza tym wnetrze pliku powinno
byc bardzo podobne; tzn. przede wszystkim nie moze byc tak, ze wersja
sciagnieta z kosci ma na duzych fragmentach znaki o kodzie 0, podczas
gdy wersja z internetu ma w tym samym miejscu jakies dane;

jesli obraz EEPROMA zgra sie poprawnie, to powinien sie rowniez
poprawnie zapisac ;)

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?