update biosu BH6

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 19:49:22 MET

Witam.
Mam nastepujacy problem: Nie moge zaktualizowac biosu mojej plyty glownej
Abit BH6 v.1.02
Otrzymuje komunikat: Unknown Flash Type
Odpowiedz na moje pytanie znalazlem na stronie Abita w dziale FAQ:

I Get an "Unknown Flash Type" message on my screen.

i taka odpowiedz:

You have used the incorrect EEPROM. Please use MX type no.28F1000PPC-12C4 or
Winbond type no.W29EE011-15 EEPROM.

Tylko prosze niech mi ktos wyjasni o co chodzi =]
Moj bios jest nie flashowalny ?? Da sie to jakos zmienic? Ja naprawde
potrzebuje zaktualizowac biosa, bo mi nie chodzi moj cel633 :/

--
PZDR -Dikol
Glogow MASTERnet SETI User Group - Naczelny Statystyk