Re: Grafika na stronie domowej - jak to zrobić?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:19:07 MET

<jedrekka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości:

> Napisalem ci ja sobie moją pierwszą stronę domową w edytorze Word 97,
wstawiłem
> na nią fotografię ".jpg", zapisałem w formacie "html" jako plik
"index.htl",
[...]

1/ NTG
2/ Gdzie te czasy kiedy html byl 'czysty i pod kontrola' bo edytowany w
'notepadzie' czy innym edytorze tekstu???? :(
3/ Zajrzyj na http://webmaster.helion.pl/kurshtml/ a dokladnie
http://webmaster.helion.pl/kurshtml/multimed/graf1.htm

    Michu

Ps. Pierwszy link z pkt.3 polecam kazdemu 'mlodemu webmajstrowi' ;D