Grafika na stronie domowej - jak to zrobić?

Autor: jedrekka_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Feb 2003 - 19:17:01 MET

Napisalem ci ja sobie moją pierwszą stronę domową w edytorze Word 97, wstawiłem
na nią fotografię ".jpg", zapisałem w formacie "html" jako plik "index.htl",
sprawdziłem na podglądzie strony domowej (zdjęcie było, tylko jakieś
zmienione), przesłałem na serwer stron domowych i co: tekst jest - zdjęcia nie
ma, tylko puste miejsce z krzyżykiem w lewym górnym rogu.
Co żle zrobiłem? Co powinienem zrobić? RATUNKU!! I DZIĘKI!!!
A.