Plyta Clayton i USB

Autor: hanstefa_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Feb 2003 - 20:05:13 MET

Mam troche za malo wyjsc USB(tylko 2) i chce dolozyc jeszcze 2.Mozliwosci sa
dwie : albo karta PCI albo tzw. "sledz" przypiety kabelkami do plyty.
Mam takiego "sledzia" (kumpel dostal go wraz z plyta Asusa) ale jego wtyczki sa
5 pinowe a wlasciwie 1 pin jest zaslepiony.W mojej plycie sa 4 piny(USB
Connector).Sa tez wtyczki z zaslepkami na 1 pozycji na 2 itd.
Chodzi o to ze jesli "asusowy" sledz a wlasciwie jego wtyczka nie bedzie
pasowala do mojego "gniazdka" na plycie to czy cos sie stanie ?
Czy mozna bezkarnie pozamieniac kabelki we wtyczce( + - masa czy co tam jeszcze
jest) ? Czy jakas pomylka spowoduje "klape" ?
Moze nie eksperymentowac i dac karte PCI ?
Hania