Re: podkrecanie procka a grafika ?

Autor: Krzysztof Stryj (stryjk_at_gmx.de)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 17:30:54 MET

witam,

mam taka same grafike i zmiana Durona 700 na Athlona 1400 (133)
spowodowala wzrost wydajnosci w 3D Marku o jakies 800pkt. (na okolo
2900). Takze mysle ze przy tej karcie to podkrecania wiele nie. Zmien
grafie chociaz na GF3Ti albo Ti4200. Wiec nie ma co meczyc procka
zwiekszajac wydajnos o pare procent.

Pozdrawiam
Krzysztof