Re: 2 procesory pod win2k

Autor: Tadeusz Jodłowski (tadeusz_at_siedem.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 17:28:26 MET

: A podczas instalacji W2K zainstalowales dodatkowe kontrolery SCSI?

Nie, ale system wykrywa ja sam podczas instalacji.

: A moze sieciowka jest winna?

Probowalem juz dwie: Realtek i 3com. Efekt ten sam.
Ta sama karta SCSI chodzi z taka sama sieciowka na innej (nowszej)
plycie bez problemu.
Karta SCSI to CI-2500U Ultra SCSI Initio INIC-940P A01P929 i tak dalej

: Ja o malo co nie dostalem furii. Polowalem na ta plyte troche czasu.
Kiedy
: ja w koncu dostalem to tu taki psikus... coz, life is brutal ;)

ale ta plyta jest dosyc stara