Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 11:47:59 MET

Artur Gawryszczak claimed:
> Acha, czyli pamięci sobie nie pomęczysz - ale 166 to i tak są OK, jak nie
> chodzą wyżej to nie, choć ja bym popatrzył, jakie timingi mają i
> pobenchmarkował.

Nie-nie. Zwiecha nastąpiła przy 10x166. Prawdopodobnie chłodzenie się nie
wyrobiło. Wygląda na to, że 1600MHz (9.5x166) jest górną granicą mojego
zestawu (bo nie włączę tego cholernego wyjca z tyłu obudowy, ani nie
zostawię jej otwartej :).

> Czy zamierzasz zdejmować radiator podczas pracy, czy jak? Po przyjrzeniu
> się tamtemu filmowi zacząłem THG traktować jakby mniej na serio :-)

Czyli procesor się nie 'spali' przy podkręcaniu, jeśli już przez jakiś
czas działa ? (Procek miał temp. < 75st bo na tyle mam ABS ustawiony)

> Zresztą najnowsze Athlony na dobrych płytach ponoć i taką głupotę
> wytrzymują - nie wytrzymują tylko "zimnego" startu bez radiatora -
> zresztą w zgodzie ze specyfikacjami.

Czy wiesz coś na temat działania/niedziałania ABS ? Bo dla tej właśnie
funkcji kupiłem swojego Solteka.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?