Re: Rozdzielczość monitora

Autor: Fred (nemo.db_at_wytnij.xl.wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:48:19 MET

"Kowalski Korwin" <korwinb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości
news:b1npk5$jtd$1_at_atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Mam stary monitor 14''. Zainstalowałem win98 i nie mogę uzyskać
> rozdielczości 800x600 gdyż nie pojawia mi sie we właściwościach ekranu
> możliwość wyboru częstotliwości jest tylko do wyboru ustawienia
> domyślne karty lub optymalne. W Win 95 była taka możliwość.

Moja rada: odpalić programik HZTool (http://hem.passagen.se/doxx), ustawić
w nim w zakładce Monitor Settings odpowiednie parametry monitora (max.
częstotliwość pionową i poziomą odchylania) i zapisać je. Parametry
najlepiej wpisać rzeczywiste (z instrukcji) ale można też "z sufitu" (tylko
trzeba uważać, żeby potem nie wybrać np. 1280x1024_at_85Hz bo źle się to
skończy dla monitora :-). Po takiej operacji w parametrach wyświetlania
pojawią się możliwości zmiany częstotliwości odchylania i rozdzielczości
(chociaż można to zrobić samym HZTool-em)

--
Pozdrowienia
Fred