Rozdzielczość monitora

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 08:07:36 MET

Mam stary monitor 14''. Zainstalowałem win98 i nie mogę uzyskać
rozdielczości 800x600 gdyż nie pojawia mi sie we właściwościach ekranu
możliwość wyboru częstotliwości jest tylko do wyboru ustawienia domyślne
karty lub optymalne. W Win 95 była taka możliwość. W 98 też jest mam widzę
to w innych komputerach a w moim nie ma. Katra jest S3 Trio64UV+ (767).
Sterowniki mam z windowsów z datą z 1999 oraz z internetu z datą 1997. po
zatym wszystko wnich jest identyczne. Prodram S3Refresh jst teoretycznie
zainstalowany gdyż widzę go na liście w dodaj usuń programy.