Re: Dziwne rezultaty podkręcania Athlona 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:34:36 MET

Artur Gawryszczak claimed:

Dobra, wezmę się za to :)

> Już mi kiedyś na Abicie Winbond pokazywał T_CPU=72°C, a dopiero po
> pierwszym użyciu MBM, coś się w rejestrach pozmieniało i zaczął
> interpretować nie jak dla termistora, tylko jak dla diody :)

Ściągnę i sprawdzę. Ale dotykiem nie wyczuwam temperatury > 40s (na dole
radiatora).

> A najlepiej to jest jak można się gdzieś z niezależną czujką na druciku
> wcisnąć - wtedy da się zweryfikować przynajmniej temperatury w stanach
> równowagowych.

Aż takim maniakiem przetaktowywania (narazie) nie jestem :)

Puściłem na 1.55 - chodzi stabilnie przy 166x10. Na 1.525 nie chciał, taka
jego mać, stabilnie działać :> Radiator nadal chłodnawy.

> Powinno pomóc. Ludzie ganiają te proce nawet wyżej niż 1.6V. Też bym
> poganiał, ale nie mogę znaleźć powodu dla którego miałbym upgradować
> iCII566_at_810 :-)

Ja znam: Need for Speed HP2 :>

> między krzemem a podstawą radiatora. A jeśli podstawa radiatora
> chłodzonego powietrzem jest wyraźnie ciepła, to się nie dziwię wzrostowi
> popularności akwarystyki wśród komputerowców ;-)

Zimna jest. Nie ma więcej niż 40stopni. Czy to możliwe, żeby rdzeń miał
50 a radiator aż o 10stopni mniej ?

Dobra, mam co chciałem:
cpu MHz : 1666.528
bogomips : 3322.67

Dziękuję Ci AMD ;> (140zł w prezencie).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?