Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 16:28:14 MET

> Nie, jakiś dzieciak sobie zabawę robił i mu teraz ojciec skórę złoił
> bo już przestał dzwonić do mnie o 1 w nocy odkąd mu w domu złożyła
> wizytę policja...

Oj tu cos sciemniasz :) Policja w tej sprawie za wiele do gadania nie ma,
dopoki ci gosc np nie grozil albo cos takiego.
Jezeli zlozyles skarge do firmy tel. co najwyzej oni sie z nim
skontaktowali, albo po prostu zablokowali mu mozliwosc zadzwonienia do
ciebie ;)
Zeby policja przyszla to dluuuga droga. No i musi byc "przestepstwo", a
dzwonienie do kogoss takowym raczej nie jest

Piotr