Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 03:24:51 MET

"Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com> wrote in message news:i_Q%9.14936$cM2.3720085601_at_newssvr10.news.prodigy.com...
> Oj tu cos sciemniasz :)

Możesz sobie myśleć co chcesz, rzeczywistości nie zmienisz...

> Policja w tej sprawie za wiele do gadania nie ma,
> dopoki ci gosc np nie grozil albo cos takiego.

Niczym mi nie groził - był po prostu upierdliwy dzwoniąc o 1 w nocy.
To wystarczyło aby policja mojego miasta stanęła w mojej obronie.

> Jezeli zlozyles skarge do firmy tel. co najwyzej oni sie z nim
> skontaktowali, albo po prostu zablokowali mu mozliwosc
> zadzwonienia do ciebie ;)

Nie, skargę to ja zgłosiłem na policji, i numer sprawy oraz nazwisko
funkcjonariusza policji dedykowanego do sprawy przekazałem firmie
telefonicznej aby uwiarygodnić moją prośbę o namierzenia dowcipnisia.
Jest to niestety usługa płatna, ale po 21 dniach radarowania mojej linii
miałem w ręce dupka i tak się skończyła sprawa... Telefony o 1 w nocy
się jakoś nagle urwały :-) Najzabawniej wydane 12 dolców w moim życiu ;-)

> Zeby policja przyszla to dluuuga droga. No i musi byc "przestepstwo",
> a dzwonienie do kogoss takowym raczej nie jest

Oj Piotrze, Piotrze... mało jeszcze wiesz o wielkim świecie ;-)