Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 03:53:35 MET

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote in message news:b1dpf0$jto$2_at_news.jmg.pl...
> A to już nie. Nie można stosować prawa telekomunikacyjnego do Internetu.

A to niby po jakich łączach realizowany jest internet jeśli nie telekomunikacyjnych?
Czy internet nie jest jednym z rodzajów komunikowania się na odległość, co innymi
słowami oznacza właśnie tele-komunikacja.

> Jakieś wielbiciel z newsow? Oj, Pszemol, Pszemol... :)

Nie, jakiś dzieciak sobie zabawę robił i mu teraz ojciec skórę złoił
bo już przestał dzwonić do mnie o 1 w nocy odkąd mu w domu złożyła
wizytę policja...