Re: zasilacz ATX do obudowy AT;

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:38:14 MET

Uzytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci
> czesc;
>
> mam plytke w formacie AT z zasilaniem AT/ATX w obudowie AT z
> zasilaczem AT - obecnie;
>
> zastanawiam sie, czy mozna po prostu wymienic w tej obudowie zasilacz
> na ATX; czy taki zasilacz bedzie pasowal rozmiarem w miejsce zasilacza
> AT; poza tym oczywiscie zamiana przelacznika do wlaczania komputera;

mozna. te rozmary to troszke loteria ale od czego jest pilka do metalu?? ;)
a podepnij se startowanie pod turbo bo pewnie jest na obudowie

> poza tym musze sobie taki zasilacz wybrac i mam dwie opcje:
>
> 1) kupic najtansza obudowe ATX za 90PLN /w sklepie/;

lepiej wydac na sam zasilacz, lub odrazy na cala obudowe. jesli nie masz
zasilacza ja bym bral komplet - jesli plyta ci dobrze wejdzie......
ja nie to sam zasilacz ale lepszy

mosciak