Re: zasilacz ATX do obudowy AT;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 16:10:43 MET

mosciak napisał:

>mozna. te rozmary to troszke loteria ale od czego jest pilka do metalu?? ;)
>a podepnij se startowanie pod turbo bo pewnie jest na obudowie

no tak podepne, tylko bede musial zmierzyc, a myslalem ze moze
rozmiary sa ustandaryzowane;

>lepiej wydac na sam zasilacz, lub odrazy na cala obudowe. jesli nie masz
>zasilacza ja bym bral komplet - jesli plyta ci dobrze wejdzie......
>ja nie to sam zasilacz ale lepszy

tzn. moja plyta ma format AT; przejde sie w najblizszym czasie do
sklepu i sobie oblookam czy nowoczesne obudowy umozliwiaja wsadzenie
pltyty w formacie AT;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?