zasilacz ATX do obudowy AT;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:29:12 MET

czesc;

mam plytke w formacie AT z zasilaniem AT/ATX w obudowie AT z
zasilaczem AT - obecnie;

zastanawiam sie, czy mozna po prostu wymienic w tej obudowie zasilacz
na ATX; czy taki zasilacz bedzie pasowal rozmiarem w miejsce zasilacza
AT; poza tym oczywiscie zamiana przelacznika do wlaczania komputera;

poza tym musze sobie taki zasilacz wybrac i mam dwie opcje:

1) kupic najtansza obudowe ATX za 90PLN /w sklepie/;

2) kupic sam zasilacz ATX; tu jest taki problem, ze np. w ofercie
komputronika sa zasilacze po 60PLN, a nastepnie dopiero po 120PLN;
domyslam sie ze taki zasilacz za 60PLN jest wlasnie montowany w
obudowie za 90PLN; zgadza sie?

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?